Hoe noem je dat zachte papier dat je gebruikt voor het inpakken van breekbaar spul?

Dit kun je bijvoorbeeld bij Xenos, Blokker en Ikea vinden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Waar kun je dit soort papier kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
5.2K

Antwoorden (3)

Vloepapier, of vloeipapier.

Toegevoegd na 27 minuten:
Volgens mij kan je dat bij de boekhandel kopen. Een boekhandel die ook een afdeling papier- en schrijfwaren heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vloe- of vloeipapier. Je kan het waarschijnlijk wel bij de Makro (groothandel) kopen. Daar heb je ook van die grote rollen inpakpapier e.d. Als je een eigen bedrijf hebt of iemand kent die een pasje via het bedrijf heeft, kan je inkopen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijde vloeipapieren!! Vellen in verschillende handzame formaten. Uitstekend geschikt voor het goed beschermd verpakken kwetsbare materialen zoals porselein en glaswerk. Onderandere Te koop op onderstaande link.