Met de hogedrukspuit, werkt perfect (wel laarzen aantrekken dan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt wel wat van de soort bestrating af.
met heet soda water en de bezem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een hoge drukspuit dan ff vegeen dan weer hoge drukspuit en dan weer ff vegen en klAAR is jij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met schoonmaakazijn.
De bestrating flink schrobben met schoonmaakazijn, het groen van alg en mos kan slecht tegen zuur en dan is je straatje zo weer schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formaline in een gieter, nat gieten en binnen enkele dagen is het brandschoon.

( lees de voorschriften o.a. handschoenen en ademmasker gebruiken )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hg sierbestratingreiniger en hoge druk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel eenvoudig: als je aardappelen hebt gekookt,iedere keer het aardappelwater over de bestrating weggooien. Helpt gegarandeerd. Je hoeft niet te schrobben, geen middeltjes aan te schaffen, je bestrating niet los te rommelen met hogedruk.