waarom kan ik zwarte broeken net zo goed met zout en azijn wassen i.v.m. die dure wasmiddelen producten. Ze blijven pikzwart en worden schoon. ????

Waarom dure wasproducten kopen als het simpel kan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zout is niet eens nodig, azijn is goed genoeg!

Het beste antwoord

mijn mening is omdat mensen liever een hoop geld uitgeven aan wat iedereen ook doet, wasmiddel gebruiken. als je dit tegen een ander zou zeggen dat je het ouderwets doet dan zeggen ze doe mij maar wasmiddel hoor! soms moet ik ook wel eens lachen om mensen die kleding naar een stomerij brengen, ik heb daar gewerkt een tijdje en in plaats van chemische reiniging word er alleen voor suede gewoon babyshampoo gebruikt en in een wasmachine gestopt. e.d. ouderwtse dingen gebruiken in deze tijd schijnt niet meer te kunnen. ben het helemaal met je eens hoor, liever grootmoeders middeltjes e.d. dan die moderne troep van tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vanwege de wasmiddelgeur.
Overigens was ik net als jij zwarte (maar ook andere was met een diepe kleur) met zout en natuurazijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, met het geld dat je er niet aan verspild kan je iets anders doen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zout en azijn zijn inderdaad goede middeltjes voor het behouden van de zwarte kleur.
Mensen kopen vaak dure wasmiddelen door de reclame die ervoor gemaakt wordt.