hoe kan ik het beste de voegen van mijn badkamer schoonmaken?

Ik heb een inloopdouche en die voegen bij de douche worden snel vies . Dus ik vraag me af hoe ik dat nou het beste kan schoonmaken.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (7)

met HG voegenreiniger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee snelle ;)"+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo dat is snel :) thanks !!
Met HG voegenreiniger of met schoonmaakazijn. Het spul erop, even in laten trekken en weer afspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow das mooi , schoonmaakazijn heb ik nog wel in huis :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel succes ermee, Lautje ;)"
Ik denk met een chloorbleekmiddel, je kunt het iets verdunnen. Al het vet verdwijnt na ongeveer een dag. Het stinkt nogal aan je handen. Onder kit kan je niet schoonmaken en beter niet zo een sterk middel gebruiken bij kitranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van te voren inspuiten met een krachtig reinigingmiddel b.v. H.G. of iets anders.
Daarna met een stoomreiniger b.v. (karcher) met borsteltje eraan de voegen reinigen.
Met een microvezeldoekje drogen.
Succes verzekerd.
12 jaar geleden
er bestaat ook "voegenfris"of anders gewoon af en toe overschilderen met latex, lekker goedkoop

Toegevoegd na 24 seconden:
wel eerst goed schoonmaken met chloor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plaat ipv/op tegels monteren, zodat er zo min mogelijk voegen zijn. Rest met een afwas- of oude tandenborstel met bleek erop in laten trekken en even later de douche erop zetten. Eens in de zoveel tijd uit de bouwmarkt iets als voegenfris halen, zodat alles weer mooi is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plantenspuit vullen met een scheut bleekwater en water en insprayen. Wel even een doek voor je mond en neus houden, oude kleren aan en de ramen goed openzetten om te ventileren. Laten inwerken en afspoelen met water. Ook de HG voegenreiniger en de badkamerreiniger werken inderdaad fantastisch!

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja...en tijdens het douchen terwijl je cremespoeling inwerkt, de douchewanden even schoonboenen met een oude afwaskwast met wat schoonmaakmiddel. Scheelt enorm veel poetswerk! :D