Soms zit er aan kleding dat een tijdje ongedragen in de kast heeft gelegen een vieze (sokken)geur. Wat zou dat zijn? En hoe krijg ik dat uit die kast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (6)

kleding die lang niet gedragen wordt kan muf gaan ruiken.
je kan zeepjes tussen je kleren leggen om dit te voorkomen.
ook lavendelbuiltjes zorgen voor een frisse lucht, en houden tevens motten op afstand.
Rieneke1
12 jaar geleden
er zijn speciale geurzakjes voor in de kast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat textielverfrisser. deze kun je ook voor Uw kast gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg een stukje zeep tussen uw kleding of maak een zelf een geurzakje mbv verse lavendel of een ander iets dat u heel lekker vind ruiken.
Controleer ook uw kasten op vocht want het is niet gebruikelijk dat uw spullen naar gaan ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het van kleding komt die Net niet helemaal droog waren en die toch in de kast gehangen zijn en verschillende geurtjes wasverzachter/wasmiddel doorelkaar denk ik.
Je kunt de geur maskeren idd met builtjes enzo, even buiten aan de lijn laten wapperen werkt ook wel.....
Maar bij erge sokkenlucht is mijn ervaring (de kleding zomer/winter op zolder) Is weer wassen de enigste oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kleding in de wasdroger laten draaien met een geurzakje.
Werkt prima.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mag ook een wasdroger doekje zijn.
Succes.