Waarmee krijg je het beste de vaste (vloerbedekking) bekleding van je trap weer schoon?

zodat de bekleding ook wat langer schoon blijft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (10)

Met een lauw sopje van groene zeep..
Of tapijtreiniger van H&G....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk even op deze site mischien dat er wat tussen staat.

http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=vlekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn heel wat methodes om tapijt te reinigen.
Een sopje van waspoeder voor handwas en wrijven met een doek kom je al een heel eind.
Stoomreinigers, tapijtreinigers, speciaal vloerbedekkingreinigers enz.
Het nadeel is dat eenmaal gereinigd tapijt vaak weer veel sneller vuil wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou goed schuieren met verdunde schoonmaakazijn.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat dit geen typfout van je is Rieneke, maar wat is schuieren? :-) Ik bedoel: is dit streekgebonden of is dit een Nederlands woord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schuieren is volgens mij een normaal (misschien wat verouderd) nederlands woord.
Rieneke1
14 jaar geleden
meander, dat is een gewoon nederlands woord hoor :)
een schuier is een ander woord vcoor borstel, schuieren is dus bewerken met een borstel.
met een stoomreiniger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Besef dat als je met schoonmaakmiddelen aan de gang gaat er altijd een vettige laag in je bekleding blijft zitten die dan weer makkelijker vuil wordt. Als het niet nodig is nog niet aan beginnen, maar liever schoonmaakazijn of de stoomreiniger proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanish Tapijt Power Mousse
Vanish Power Mousse voor de grondige reiniging van tapijt waaronder tapijt van wol en synthetische vezels. Het schuim dringt de vezels binnen - voor grondige reiniging.
Vanish Power Mousse is zacht voor vezels en kleuren en behoudt de schoonheid van het tapijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je moet schoonmaken?
Als je wilt stofzuigen zie vorige vraag

http://www.goeievraag.nl/vraag/stofzuigen-trap.29107

Anders idd een tapijtreiniger...

succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ook goed gaat en gelijk opdroogt is een doek met Wasbenzine erover heen halen.
Wasbenzine vervliegt gelijk..Neem wel regelmatig een schone doek het makkelijkst gaat het met een oude handdoek.

Toegevoegd na 45 seconden:
En ammoniak werkt ook uitstekend!Wel verdunnen met lauw water!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een oudere man van 92 jaar kreeg ik de volgende tip.
Boenen met rauwe (hart) zuurkool.
Zwaar werk maar het schijnt prima te helpen.