Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik die zwarte vlekken weg?

Waarom zitten er allemaal zwarte vlekken op mijn terras? Het is een soort van mos ofzo en ik weet niet hoe ik het weg krijg. Iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met groene aanslag reiniger, een goedkope. goede variant koop je bij de Action, ook de hogedrukreiniger geeft resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt dat zal ik even proberen ik hoop dat het werkt.. Het is namelijk wel natuursteen.
Je kunt met een sopje van waspoeder (biotex of iets dergelijks) en een straatbezem het mos van je tegels afschrobben. Het gaat best gemakkelijk. Ook kun je zelf een mengsel maken van 4 eetlepels groene zeep en 4 eetlepels soda in een emmer heet water. Met een bezem schrobben.
Ook kun je azijn proberen, maar met natuursteen ben ik daar erg huiverig voor.
Bleek en chloor raad ik af i.v.m. vlekken.
Als je een niet te groot terras hebt, kun je het terras ook bedekken met een paar opengeknipte vuilniszakken. Na een paar dagen is de aanslag verdwenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die haal je weg met Ultima tegen onkruid en mos, het werkt gemakkelijk, snel en effectief. Ultima is een ecologisch verantwoord product. Het is te koop bij een tuincentrum.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.dagonkruid.nl/producten/ultima-750ml-gebruiksklaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding