met een sopje van amoniak kun je de aanslag verwijderen.
11 jaar geleden
Het beste zou zijn, door het oude verf op je kozijnen te verwijderen en het opnieuw te verven. Poetsen kan misschien ook, ik zou alleen geen beter middel weten dan verf zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe je geverfde kozijnen af met een doekje en chloor.
Ze worden weer als vanouds .
Als ze tenminste wit zijn geverfd.
Als je gekleurde kozijnen hebt dan heet water en een stevige scheut spiritus.
11 jaar geleden
Koop bij de bouwmarkt een fles st Marc en maak daar een sopje van, dit is een prima ontvetter waarmee nicotineaanslag verdwijnt, het heeft ook als voordeel dat het niet stinkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cif (schuurmiddel) met bleek doet ook goed werk, als de rookaanslag tenminste niet echt in je verf getrokken is.