hoe haal ik zinkzalf uit vloerbedekking?

zinkzalf hoe haal ik dat weg uit vloer bedekking?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Eerst gebruik je wasbenzine en een katoenen (thee) doek. Goed deppen, niet teveel wrijven. Dat laat je drogen. Eventueel kun je na het drogen dit herhalen met het water en soda, of een beetje dreft. Ook weer deppen, niet wrijven.

Als dit goed droog is, kun je met de stogzuiger de vezels weer mooi ophalen.

Succes! Mijn dochter heeft ooit haar hoogpolige vloerbedekking met sudocreme besmeert, je bleef de plek wel zien, maar het was wel acceptabel na deze behandeling.