Zwart/witte jurk gewassen en nu is het wit grauw geworden. Kan ik hier nog iets tegen doen?

En kan ik bij nieuwe zwart/witte kleding deze in het vervolg het best een nacht in een azijnmengsel weken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

In het vervolg eerst in azijn, zoals je al zegt. Ik werk met stoffen en aan sommige stoffen is het goed te ruiken dat de fabrikant ook een azijn-achtige nabehandeling geeft.
Maar ik zou er zeker mee terug gaan naar de winkel, je jurk wordt waarschijnlijk niet meer zoals het was..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je volgens het etiket hebt gewassen, zou ik terug gaan naar de winkel. Want dat mag natuurlijk niet zomaar in elkaar overlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je speciale doekjes voor voor doorgelopen kelding, te verkrijgen bij de betere drogist (oa DA) van het merk HG
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er is verf verlies. Mogelijk een verfbadje.?!