Kan ik mijn dof geworden kristal weer glansend krijgen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je kristal als in kristallen glazen of bedoel je kristal als in bergkristallen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het meest last met vasen !!!

Antwoorden (2)

Azijn.
"Dit kan u ook in uw water doen om glas en kristal en brillenglazen te laten blinken."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit er kalkaanslag op uw kristallen karaf of vaas? Vul deze met een mengsel van water en schoonmaakazijn (één deel water op één deel azijn). Laat dit een nacht staan en de volgende dag kunt u de karaf of vaas makkelijk schoonborstelen. Daarna goed omspoelen of insprayen met een ontkalkende sanitairreiniger en daarna goed omspoelen.