Wat kan je tegen glade vloeren van zeil doen ?

Ik heb zeil in huis, ik weet niet precies meer wat voor zeil maar het is zo vaak spiegel glad dat je geregeld moet uitkijken dat je niet onderuit gaat.
Dweilen helpt hooguit maar voor 1 dag, bestaat er iets dat je vloeren minder glad is ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat voor schoeisel draag je in huis?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht dat dit de oplossing zou zijn, maar helaas dit kan niet op vinyl:
http://www.hg.eu/userfiles/product/info/NL/P103.pdf

Het beste antwoord

in de doe het zelf zaak kan je een coating halen, ik weet even niet meer het merk maar dat weten ze daar wel. op de kamer van mijn broer is het gebruikt en is niet meer glad. wij hebben wel eerst een reiniger gebruikt maar is niet echt nodig als het niet vuil is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt ik zal het morgen ff navragen in de ijzerwinkel en anders kijk ik van de week bij een vloerbedekings winkel