Overleven vlooien een cyclus van 90 minuten in de wasdroger?

Vraag is duidelijk.

9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat denk ik niet (tenzij je je hoopt dat ze het wel overleven), wat je wel zou kunnen proberen is als je er af wilt, dat wat je in de droger wilt doen in een vuilniszak stopt met een vlooienband of vlooienpoeder erbij in, wellicht dat ze dit niet overleven.

Het beste antwoord

Als je je kleren was op 60 graden zijn ze vrijwel weg.
Hogere temperatuur is natuurlijk beter.
Al zeggen sommige bronnen dat je minimaal 75 graden nodig hebt om ze te kunnen vermoorden.

Hoe warm zo'n 90 minuten droog-beurt word weet ik niet. En dat lijkt me nu net het belangrijkste om te weten. 60 en beter nog warmer is hier dus ook nodig om afdoende ongewenste bezoekers te verwijderen.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je wasdroger wordt gewoon niet heet genoeg, enkelen zullen wel het loodje leggen of in het zeefje/filter terecht komen maar gelukkig wordt een droger niet zo heet. Zou niet best zijn voor je kleren.