Hoe kan ik mijn afwas beter laten drogen?

Ik laat de laatste dagen mijn afwas gewoon aan de lucht drogen, omdat ik geen zin heb om af te drogen. Het wil prima, maar doordat het water aan de onderkant van het afdruiprek niet weg kan, blijft de onderkant wel nat en kan ik alsnog veel gaan afdrogen. Hoe kan ik zorgen het niet nat blijft aan de onderkant?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Er zijn ook afdruiprekken met pootjes, zodat de vaat een paar cm boven de ondergrond staat.
Tussenoplossing, leg een handdoek of een absorberend viscosedoekje onder je afdruiprek.
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+
Een andere optie, indien dit kan, het afdruiprek boven de gootsteen zetten.