hoe krijg ik de watervlekken uit de jas?

Ik heb een zwarte jas die ik per ongeluk heb gewassen in de wasmachine er staat in het label dat het niet gewassen mag worden en dat het gemaakt is van 100% polyester het lijkt en voelt als een rubberen jas
Nu net uit de wasmachine gehaald en allemaal witte vlekken erop Hoe krijg ik dit eraf

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou hem noch eens wassen..maar zonder iets erbij
!!!

Antwoorden (2)

Niet; daarom stond erop dat je hem niet in de wasmachine mocht doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je wasmiddel in poedervorm gebruikt dan kunnen het wasmiddelresten zijn.
Je zegt dat de jas een soort rubber is dan zal hij waarschijnlijk ook niet goed gecentrifugeerd zijn omdat het waterafstotend werkt.
Was de jas op een handwasprogramma zonder wasmiddel en probeer de jas eerst af te nemen met een natte doek om te kijken of je de witte vlekken er zo af krijgt
Succes en laat weten of het gelukt is