waarom staat er een mannetje die papier weggooit op de gewone kliko en op de papierbak iemand die veegt??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Je vraagt het verkeerd om. Op de kliko staat een vegend figuur, en in de papierbak wordt papier weggegooid. Dus het is gewoon duidelijk.

Antwoorden (1)

Dit zijn merklogo's van Eurobins resp. Kliko.
Bij beide logo's is een relatie met afval gelegd. (Lees: dus niet specifiek met papier of restafval)

Er is dus geen specifiek verband, maar sprake van toeval.

Toegevoegd na 1 uur:
Ps. Eurobins en Kliko zijn 2 fabrikanten van (onder andere) afvalbakken.
Je hebt dus te maken met bakken van 2 merken.