Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb het kraagje van een poloshirt een keer verkeerd geperst en nu krijg ik het niet meer goed. Wie weet raad?

Ik heb het daarna al meerdere malen gewassen en op de juiste manier geperst maar die vouw blijft er in zitten.
Ik heb het ook een aantal keer geprobeerd goed te krijgen met alleen strijken of met een het kleddernat maken of met een natte doek persen i.p.v. met het stoomstrijker. Wat ik ook doe het maakt niet uit, die lelijke vouw blijft erin zitten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
939
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de kraag gevuld is met een kartonsoort, dan zit daar een onherstelbare knik in, je kunt dit dan alleen herstellen door de kraag open te maken en er nieuw materiaal in te doen om de kraag opnieuw te vormen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou advies kunnen vragen in een stomerij. Dan loop je natuurlijk wel het risico dat ze er aan willen verdienen en het advies geven om het door hen te laten doen. Maar als je er wat geld voor over hebt...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Normaal gesproken zou je het nat moeten maken en dan meteen strijken, maar dat helpt dus niet. Je kunt nog proberen door wat strijkspray erop te spuiten en het dan meteen te strijken, misschien is dat een optie. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding