Helpt een stoomreiniger om rooklucht uit een bankstel te krijgen?

De hoes van dit bankstel is niet afneembaar. We hebben de bank gekregen maar hij stinkt vreselijk naar rook. Zou een stoom reiniger kunnen helpen om deze geur te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Uit ervaringsverhalen weet ik dat de stoomreiniger niet voldoende is om de nicotine lucht er blijvend uit te halen.

Er bestaat wel een product dat de meest gore luchtjes echt weghaalt. Het word ook in verzorgingstehuizen gebruikt: Ecoclinic heet het.

Geschikt voor: fysiotherapie, ziekenhuis, verzorgingstehuis, praktijk huisartsen, sportverzorging, sporttraining, fitness, etc.

Toepassingen: Nare geuren in textiel, gips, zweetluchtjes, zweetvoeten, lichaamsgeuren, faeces, transpiratiegeuren, emesis, brandwonden, lichaamswonden, medisch materiaal, verbanden en zwachtel, drainage materiaal, zweet of zweetgeur in b.v. kleding, stomata en toebehoren, etc.