Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de meest praktische kleding tijdens hogedrukreinigen?

+schoeisel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
881
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Regenjas en kaplaarzen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Badkleding en slippers
paulus811
9 jaar geleden
Geen kleding!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het ooit gedaan met mijn regenpak aan. Daarna ben ik met het regenpak aan onder de douche gaan staan. Ik dacht: 'Als ik dat pak schoonspoel, ben ik de blubberspetters wel kwijt.'
Daarna kleedde ik mij uit, voor mijn normale douchebeurt. Tot mijn verbazing zag ik overal blubberspetters, zelfs op mijn buik. Terwijl ik behalve mijn regenpak ook gewone kleding en ondergoed droeg.
Moraal van het verhaal: die spetters vliegen echt overal heen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt er aan waar je gaat spuiten.

In bijvoorbeeld een garage of een kleine ruimte dan laarzen, regenpak, maar ook een veiligheidsbril en gehoorbescherming.
Zeker als je met professionele reinigers met een vuilkop frees werkt, sta je bloot aan veel lawaai.
Ga je met een hobby reiniger je terras of stoep met mooi weer in de zon schoonspuiten dan zijn laarzen en eventueel een regenbroek al voldoende.

Een veiligheidsbril lijkt misschien lastig, echter terug spattend vuil zorgt zorgt nogal eens voor irritatie aan de ogen, ontstekingen etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding