Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je het beste vastgekoekte vuiligheid verwijderen van balkon?

Vanwege achterstallig onderhoud zijn er vuilniszakken bijna een jaar op het balkon blijven staan. Wat hierin zat is me niet duidelijk, maar het lijkt wel op een of andere olie of frietvet of iets dergelijks. Het balkon is namelijk wel geen mogelijkheid meer schoon te krijgen.

Ik heb al geprobeerd een mengsel van biotex/groene zeep, baking soda en schoonmaakazijn. Werkt totaal niet.

Ik heb zelfs 99% isopropylalcohol geprobeerd, zelfs dat werkt niet om het los te weken. Met een plamuurmes lukt het min of meer om wat vastgekoekt vuil(karton/papier) te verwijderen. Ik wil bijna een beitel erbij pakken...maar zelfs al kan ik daarmee de 'tastbare' rommel verwijderen, het blijft één grote plekboel.

Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou de hoogedruk spuit pakken. Is ook te huur. St Mark is ook een goed schoonmaakmiddel, weet alleen niet of het voor je balkon werkt. Het is onder andere bij de bouwmarkt verkrijgbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en daarna hebben alle buren en beneden op straat iedereen jouw vuiligheid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hihihi☺
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Succes! Houdt je ons op de hoogte?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding