Hoe krijg ik de verkleuring uit mijn kledingstuk?

Ik heb een bh die geheel (neon) geel is. Er zit nu alleen een grote oranje vlek op.

Met vlekverwijderaar heb ik het al geprobeerd maar dit werkt helaas niet.

Heeft iemand nog tips? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Waardoor denk jij dat die oranje vlek is veroorzaakt?

Antwoorden (1)

Vlekkenverwijderaar helpt niet omdat het geen echte vlek is. Die verkleuring is gekomen door een chemische stof, net zoals chloor ontkleurt, of omdat hij samen is gewassen met een oranje/rood product dat kleur af heeft gegeven, Helaas is er dus niets aan te doen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Hoe kom je aan die chemische stof, dat lees ik in de vraag niet?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook doorgelopen kleur van gekleurde was is te verhelpen als je dat direct aanpakt als de was nog nat is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee sorry, dat staat nergens in de vraag, verkeerde aanname van mij.