zilverzand er dik opleggen,en dat gewoon liggen laten,bij regen natuurlijk herhalen,de zand trekt op die manier de olie eruit.
wij doen dat altijd als een auto olie heeft gelekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Olie met water op je terras verwijderen kun je het beste met een hogedrukspuit doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht dit niet lukken dan kun je het weghalen met remmenreiniger. Pas wel op, het is een heel aggresief goedje waarvan de tegels kunnen verkleuren.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met pure schoonmaak azijn.
Wel even in laten trekken. En daarna met een afwasmiddel met heet water boenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de boel nat spuiten, en inzetten met een krachtige ontvetter.
Afspoelen, hogedruk.

en klaar,...... (vuil gaat er makkelijker vanaf als je het laat weken)

Toegevoegd na 2 minuten:
op een regenachtige dag bv.