Moet een sering nu al aan het botten zijn?

Het is begin april en er is nog geen spoor van botten. Zou hij kunnen kapotgevroren zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1K

Het beste antwoord

Ja de kans is groot dat de sering dood is, de dwergsering in mijn eigen tuin, heeft al bloemknoppen.

Toegevoegd na 4 dagen:
Inmiddels hebben de Seringen al vrij grote bloemknoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mij zijn de knopen uitgelopen en is er reeds mooie bladvorming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonde!! Ik heb hem al 30 jaar en het is een flinke boom geworden, met heel veel bloemen.
mijn sering heeft al kleine blaadjes, dus de kans is aanwezig dat jouw sering is bevroren.