Waar kan ik zaadjes vinden van Trigonella foenumgraecum (fenegriek) omgeving Roermond Limburg ?

Ik zoek er al heel lang naar, kan ze nergens vinden.
Ik bedoel dus zaden om zelf plantjes uit te kweken.

Toegevoegd na 17 minuten:
Het probleem is dat ik dus niet via een site kan bestellen, ik sta onder bewindvoering.
Ik heb maar een x aantal bedrag per week vrij op te nemen van mijn rekening.
Ik heb ook geen bankboekje en alles wat er bij komt, geen acceptgiro's enz.
Dus ik moet gewoon een winkel hebben, ja lastig he ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Bij een goede Turkse, Marokkaanse winkel, die hebben dat wel... Er zullen er ook wel zijn in jouw buurt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier kun je ze bestellen. Het zijn gewoon de zaadjes die je in de keuken gebruikt. Deze kun je ook planten.

http://kruidenwinkel.net/fenegriek-zaden-heel-p-52.html?cPath=27
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens Xinix, bij de online winkel voor €2,95. Je hoeft er de deur niet voor uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wwet nu waar, via welke site enz.
Laat een familielid of goede vriend ze voor je bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja lekker, en nog afhankelijker worden dan ik al ben ;p hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze om je geven doen ze het graag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat snap ik, maar ik wil niet om elk wissewasje naar iemand anders moeten lopen.
Anders kan ik alles wat ik niet kan vinden in winkels, wat wel op internet te koop is, wel vragen aan andere, enig idee hoeveel dat is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee geen idee maar ik heb wel respect voor je dat je veel zelf wilt doen, hulp vragen als het niet anders kan, petje af!
Een tuincentrum kan dit voor je bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja das een goede, ik hoop alleen dat het kan bij het tuincentrum hier in de buurt, ik zal het eens vragen.
Bedankt.