zijn dit motten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
Rieneke1
9 jaar geleden
Lijkt mij onschadelijke nachtvlinders.

Antwoorden (4)

Deze beestjes heb ik ook gehad, het zijn inderdaad gewoon motten ze kunnen geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo te zien zijn dit 2 doodskopvlinders. De grootte is helaas moeilijk op de foto te zien.
Komen in Nederland niet zo heel erg veel voor, dus niet doodmaken.
Even googlen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze horen tot de groep nachtvlinders, dus geen motten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Motten behoren toch tot de groep nachtvlinders?
Je nachtvlinders zijn geen Doodshoofdvlinders maar Ligusterpijlstaarten - Sphinix ligustri ze behoren tot de familie van de Pijlstaarten - Sphingidae ze zijn bezig voor het nageslacht te zorgen.
Het zijn geen motjes.

Met vriendelijke groet.

Kees.