Is de uitgebloeide bloesem van een goudenregen giftig? Mijn moestuin ligt naast deze boom?

Toegevoegd na 38 minuten:
Het gaat om de heel kleine peulachtige bruine uitgebloeide bloesem. Met afmeting van een paar centimeter. Dus het stadium voor de peul.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1.6K

Het beste antwoord

De peulen van de gouden regen zijn giftig als je ze opeet. Niet als ze gewoon in de tuin liggen. Ze verspreiden het gif dus niet over de andere planten als dat je eigenlijke vraag was. Dus je kunt rustig sla uit eigen tuin eten, maar let er bij het wassen op dat er geen gouden regen peulen tussen zitten