Waarom zijn er tegenwoordig ook zoveel andere spullen in tuincentra?

Als je naar een tuincentrum gaat hebben ze tegenwoordig ook dingen die helemaal niet met een tuin te maken hebben maar meer met de inrichting van je huis, waarom is dit?

7 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Rieneke1
7 jaar geleden
Zodat mensen het zien als een uitje, en ongemerkt meer kopen dan ze van plan waren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Branchevreemde producten worden verkocht om de omzet te verhogen. Vaak zijn dit goedkope hebbedingen, die mensen nog snel in hun karretje gooien, voordat zij afrekenen.
Ivana
7 jaar geleden
Branchevervaging is overal aan de hand. Eerst was dit een mogelijkheid om de omzet te vergroten, maar langzamerhand wordt het voor veel bedrijven een bottleneck. Omdat alles overal te koop is, worden de winstmarges steeds kleiner en de concurrentie steeds groter.

Antwoorden (1)

Gewoon handel,proberen zo,n groot mogelijke omzet te draaien.
Er zijn bijna geen speciaal zaken meer, ze pikken allemaal een graantje mee,kijk bij een meubel bedrijf... fiets kado bij een bankstel.
Bij een grote elektronica zaak, daar hebben ze soms auto,s en ook fietsen.
Ergens is het harstikke erg voor de gene die die artikelen verkoopt,en het overal aan geboden wordt.
Neem Zeeman afwas middel enz enz.
Denk dat het steeds erger wordt.
burgos