Wat is de naam van een boom die eerst katjes had in april en nu heel kleine ovale blaadjes heeft?

De blaadjes blijven zo klein (weet ik van voorgaande jaren). Ze zijn nog geen 2 cm groot en groeien zo'n beetje in plukjes bij elkaar.

7 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Er bestaan dwerg wilgjes, die heeft kleine blaadjes en katjes.
Er zijn een paar soorten in, de meeste zijn geént op een klein stammetjes.