Hoe lang is planten voeding houdbaar?

Hallo, ik heb nog plantenvoeding van uit 2013 staan. Volle flessen dus zonde om weg te gooien. De flessen zijn altijd droog en donker bewaard op kamertemperatuur. Nu vraag ik me af hoe lang is planten voeding houdbaar? Er staat ook nergens een houdbaarheidsdatum aangegeven. Wie kan antwoord geven op deze vraag? B.v.d !

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
16.7K

Het beste antwoord

Er staat geen datum op omdat het, mits vorstvrij bewaard, bijna tot in het oneindige houdbaar is.
Rieneke1
7 jaar geleden
Reddie
7 jaar geleden
Plus.
Alle planten op aarde groeien al miljoenen jaren in aarde zonder houdbaarheidsdatum.

Andere antwoorden (1)

Er zijn twee soorten plantenvoeding in fles.
Vloeibare kunstmest, die blijft goed.
Vloeibare organische mest, die zou kunnen bederven- veranderen- onbruikbaar worden.