Waar kunnen mensen die in een bungalow wonen, heen als er rondom hen een overstroming dreigt?

Zijn er voor zulke mensen en hun spulletjes opvangplaatsten? Hun huis overstroomt waarschijnlijk eerder omdat ze slechts een ondergedeelte hebben, waar al hun spullen staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Evacuatie. Nar een sporthal of een hotel. Zeker als je huis in een polder ligt, dan zit je onder het waterniveau. Hun spullen, op een paar dingen na die je kunt meenemen, zijn dan helaas verloren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar het dak of in een boom klimmen.
13 jaar geleden
Dat hangt niet zozeer van het soort woning af maar meer van de plek waar hij staat. (opvang in een sporthal is natuurlijk ook op de begane grond)