Deze tropische plant gedijt het beste bij een kamertemperatuur van 15 tot 25 graden. De Bamboe houdt van een lichte plek, maar plaats hem liever niet in de volle zon. Geef deze plant regelmatig water, zodat de aarde licht vochtig blijft. Als je de Bamboe regelmatig besproeit, houdt deze zijn frisse groene kleur.
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou helemaal het zelfde antwoord plaatsen. Haha,
(Zelfde bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal alleen zou ik het iets natter maken dan 'licht vochtig' Verder is het antwoord correct.
amigo
13 jaar geleden
leuk maar er staat helemaal niet bij of het bamboe voor binnen of buiten is en dat maakt veel verschil