Als dit mij gebeurd dan probeer ik het eraf te krijgen door er met een hard sponsje overheen te wrijven en het resterende eraf te krabben.
12 jaar geleden
Nagellakremover helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op diverse 'vlekkensites' staat dat je typex kan verwijderen met terpentine.

Op de site hieronder met wasbenzine, aceton of thinner.

Dit geld wel voor textiel maar mogelijk werkt ook wel een van deze middelen voor je vingers.

(chemisch goedje eigenlijk......)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is van Typex ook een Typex-verdunner.
Dat helpt.
Overigens helpt schrobben met een nagelborsteltje en zachte zeep ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met terpentine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal krijg ik typex van m'n vinger met nagelakremover of make-up remover, als dot eventueel niet werkt slijt het er vanzelf af, bijvoorbeeld onder de douche.