ik huur en moet nu zelf een defecte gaskachel vervangen en betalen, klopt dit? (er staat niets over in het huurcontract)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Antwoorden (2)

Zie het maar dat als je een auto huurt, en hij gaat kapot, dat je dan zelf een nieuwe moet betalen
Als de gaskachel standaard in het huis hoort, dat hoort de verhuurder deze op zijn kosten te laten vervangen
Het wordt echter anders als de gaskachel al een keer is vervangen door de huurder, of is omgeruild door de huurder
maar, nogmaals
Als het de standaard kachel van het huis is, zal de verhuurder deze moeten vervangen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja , vaak wel :( . Een huis huur je meestal zonder kachel . Vaak wel met centrale verwarming . Een huis kan je wel vaak wel gestoffeerd of gemeubileerd huren dan vaak wel vergoeding bij kapotte kachel . Een etage of kamer heeft vaak centrale verwarming , maar zo niet en er staat niks in de overeenkomst ? Van wie is de kachel ? Vaak door een voorganger neer gezet , vaak moet je er zelfs overname voor betalen .:( dus staat het niet in het contract dat het inclusief kachel , geiser , boiler , of wat dan ook is dan koude pech lijkt mij . Probeer met eigenaar wat te onderhandelen . Sorry voor m'n niet hoop gevend antw: . Succes .