Is er een site waar niet te dure appartementen in Utrecht te huur staan?

Ik ben samen met mijn zus al een tijdje op zoek naar een appartement in Utrecht. We willen beide een eigen slaapkamer en het hoeft verder niet groot te zijn. Helaas hebben wij niet zo'n groot budget. Maximaal kunnen wij 600 euro per maand betalen. Maar wij horen van mensen dat dat moet kunnen, bijvoorbeeld als je anti-kraak gaat wonen. Ik kan het alleen niet zo goed vinden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Zie de link voor een bekende antikraak organisatie
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoi tinus het is idd een optie.
Maar volgens mijn kan je alleen in aanmerking komen als je door een bewoner van HOD word geïntroduceerd.
En wat ik heb vernomen zijn ze heel strikt in het nakomen van hun regels.
heb je toevallig nog een optie? Van een andere site.
Sorry vraagsteller ik ben ook dringend opzoek naar woonruimte. Samen met mijn zoontje die gehandicapt is.
vandaar dat ik even met u mee kijkt
tinus1969
8 jaar geleden
HOD zie je overal posters van (ook om aan te geven dat een bepalad pand niet leegstata), vandaar dat het bekend is.
Verder; iedereen wil wel in Utrecht wonen, dus zijn de wachtlijsten (voor goedkope woningen) lang. Als je een gehandicapt kind hebt, zou ik er niet eens aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zie ect. ook:
http://www.interveste.nl/stadsgidsen/linkspage/q/stad/Utrecht