Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vaak glansspoelmiddel bijvullen?

Net sinds een week een vaatwasser. Heb die tabs van Sun.Heb evengoed glansspoelmiddel erbij gedaan. De was kwam er net behoorlijk vochtig eruit.
Hoe kan je zien hoeveel glansspoelmiddel er nog inzit? En hoe vaak bijvullen? En is zout ook een aanrader? (Ondanks dat we de all-in one tabs gebruiken)
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik gebruik al jaren van die complete tabletten zonder er extra glanssppelmiddel of zout bij te gebruiken. Prima resultaat. Waarom zou je nou willen overdoseren?
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik kan het aan mijn glaswerk zien, en ook aan de messen, of ik wel of geen glansspoelmiddel gebruik. Of ik moet bijvullen zie ik in mijn model aan het bijvulvakje. Dat krijgt een andere kleur als ik moet bijvullen. Zout gebruik ik ook. Dat kun je niet overdoseren, de machine gebruikt minder van dat zout als het vaatwasmiddel al zout bevat, en meer als het vaatwasmiddel geen zout bevat. Bij mijn model gaat er een lampje branden als ik het zout moet bijvullen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn afwasmachine geeft het aan en met een beetje mazzel die van jou ook.
Als het lampje brandt moet er worden bijgevuld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je all-in-one gebruikt is een en ander op elkaar afgestemd. Zout en glansmiddel niet in de machine doen en de eventuele alarmen negeren. Als er een aparte knop voor all-in-one tabletten is, zoals die wij hebben, dan die gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding