Dit is nou een Grijze huisspin, Tegenaria domestica. Eén van de meest voorkomende spinnen in huis. Behoort tot de familie van de trechterspinnen, omdat hun web altijd een trechtervorm heeft.
Amadea
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Gewone doolhofspin
Agelena labyrinthica
In heggen of muren. Maakt een opvallend
trechtervormig web van heel
veel dicht bij elkaar liggende draden.
In heggen soms zeer veel spinnen-
(webben) naast elkaar. De spin zit
achterin het web te wachten tot
prooidieren over het web lopen of er
in vast komen te zitten. 8-12 mm."
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Z512099
8 jaar geleden
Lijkt er volgens mij helemaal niet op, de getoonde spin is grijszwart en heeft geen spintepels, de gewone doolhofspin in jouw bron is groenachtig-lichtbruin en toont spintepels.