in welke winkel kan ik goedkoop zaadjes boor klavertjes 4 kopen?

Ik zag laatst op internet een leuke verpakking waarin zaadjes en een potje en tablet zaten, om klavertjes 4 zelf te kunnen zaaien. Nu was deze niet te koop en wil ik ook niet via Internet bestellen. Ik vroeg me af of iemand weet waar je iets soortgelijks kan kopen. Bij welke winkel? (Ook leuk om als cadeau weg te geven)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
2K

Het beste antwoord

Ik zag ze laatst bij HEMA
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaa heb even op de website gekeken, ze verkopen ze daar inderdaad! Nooit aan gedacht om daar te kijken. Dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb ze daar gehaald!

Andere antwoorden (1)

In diverse tuincentra en kado winkels kun je deze kopen.
Je kunt zelf ook even Googelen op de zoekterm kado klavertje vier zaaien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En dan is mijn vraag, welke tuincentra en winkels?
Antoni
7 jaar geleden
@Vics, twee van de drie links van de bronnen bij je antwoord werken (nu) niet. Kan je die opnieuw vermelden, zodat ze wel werken?