Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een zelfportret?

We zitten hier met een meningsverschil. De toelatingsopdracht voor fotografie op het glr houdt in dat je een zelfportret moet makeb van jezelf hoe je eruit ziet over 5jaar.
Nu hebben we een meningsverschil. Wij denken de volgende dingen.
1. Letterlijk een zelfportret. Een dunner lichaam, ander model/kleur haar. Etc etc.
2. Wat wil je bereikt hebben? Relatie, huisje, hobbie, beroep, etc..

Wat denken jullie, wat is het echte antwoord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gezien de combi fotografie en zelfportret ga ik voor optie 1. Je zult echter zien dat er mensen zijn die gekozen hebben voor optie 2. Met dit soort opdrachten gaat het vaak ook om de creativiteit en motivatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een zelfportret is een portret van jezelf, een schilderij of tekening. Ik zou voor het eerste gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je vertelde dat het een zelfportret moest zijn van hoe je er zelf uit zou zien, denk ik dat het om punt 1 gaat. Maar dan natuurlijk wel hoe je echt denkt dat je er dan uitziet? ;)
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nummer 1. Zelfde ogen, zelfde kenmerken. Iets ouder, want het is maar 5 jaar. Kun je bereken met wat lijntjes om de mond en een andere kleur van je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er geen goed of fout is tussen de keuze van 1 en 2. Bij een kunstvorm zoals fotografie is de creativiteit de gebruikt bij de interpretatie van een opdracht juist 1 van de uitdagingen. Dus ik denk dat eenieder moet kiezen wat je je voorstelt bij deze opdracht. Het hoeft ook niet eens 1 foto te zijn, maar ook een collage van jouw toekomstvisie bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding