wie kent de schilder van dit schilderij?

Wij kunnen niet echt de handtekening ontcijferen maar een van jullie misschien wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De informatie die je geeft is erg sumier, is het olieverf? een afdruk? hoe ziet de lijst er aan de achterkant uit, dat geeft ook vaak veel informatie. ik vermoed dat het inderdaad uit China of Korea of zoiets komt.

Het beste antwoord

Er staat J.W. Mehagnoul. Deze familie is veel met genealogie bezig, maar over een schilder of kunstschilder is op internet niks te vinden. Ik zou als ik u was contact zoeken met een van de stamboomonderzoekers, wellicht kan die u meer vertellen. Bijvoorbeeld: http://utenti.multimania.it/CLANMASTER/index-3.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vermoed dat dit schilderij uit een "fabriek" komt in Azië. Daar worden schilderijen geproduceerd door zo'n 20 tot 30 mensen waarvan ieder zijn specialiteit heeft: boom, paardenhoofd, bospad, kar enz. Lopende bandwerk dus. Uiteindelijk wordt zoiets verkocht door Blokker of Aldi voor 2 tientjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me ook