Hoe vind ik deze afbeelding in groter en scherper formaat?

Ik weet geen titel of de naam van de maker. Helemaal niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt er wel achter komen, maar dat kan heeeeeeel erg lang duren als je werkelijk geen enkele informatie hebt. Je kunt de afbeelding wel in Photoshop vergroten en bewerken. Als je weet uit welk tijdschrift oid komt, heb je iets meer houvast om te googelen.

Antwoorden (3)

Weet je hem via google te vinden? Als dat zo is kun je bij de afbeeldingresultaten op de foto klikken, en wanneer hij een beetje groter is geworden klik je op 'vergelijkbaar'. Vervolgens kun je weer zoeken op 'Groot Formaat', vereiste is wel dat je de foto eerst in google afbeeldingen vindt.

Toegevoegd na 52 seconden:
Google zoekt dan dus naar foto's die er hetzelfde uitzien, zo hoef je niet de fotograaf te kennen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Als dit niet werkt probeer dan eens TinEye
Hier kun je je eigen foto uploaden en zoekt hij gelijkende fotos voor je...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jou heb ik hem al gevonden. Grootste formaat volgens google is 999x530 (link)

Toegevoegd na 1 minuut:
"Hoe ik hem heb gevonden":

Gegaan naar www.google.nl

Url: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fy17dwm3qg.jpg "gezocht in google"

Vervolgens geklikt op: "op afbeelding zoeken"

Bovenaan kwam hij te staan. Rechts daarvan staat : Alle formaten. Een klik hierop leverde resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat goed!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Briljant, erg nuttig om te weten hoe dit werkt. Bedankt voor de goede uitleg.
Hier kan je kiezen in verschillende maten: