Het is moeilijk vast te stellen, maar het zou absoluut een schilderij van Hendrikus Johannes Franciscus van Langen kunnen zijn. Hij werd op 24 februari 1874 in Grave geboren. Hij overleed op 22 oktober 1964 in Haarlem.

Bijgaande link toont een schilderij van hem. De afbeelding is niet exact gelijk maar vertoont een sterke gelijkenis met het door u gefotografeerde werk:

http://nl.kapaza.be/limburg/hendrikus-van-langen-1874-61212716.htm

Het kan zijn dat deze man meerdere schilderijen in dezelfde stijl of vanuit dezelfde boerenkeuken heeft geschilderd. De vrouw, de groene mand en het voetenkrukje lijken gelijk te zijn. Opvallend is ook de gelijkenis m.b.t. de "handtekening" linksonder.

Zo'n zelfde schilderij met mogelijk dezelfde vrouw staat hier:
http://antiek-kunst.marktplaats.nl/kunst-schilderijen-klassiek/508136609-5583-olieverf-op-doek-boerin-bij-de-haard-gesign.html

Ook de handtekening vertoont weer grote gelijkenis.

Als je wat verder speurt op Internet zie je sowieso dat deze schilder inderdaad vaker boerenvrouwen schildert, werkend/naaiend/aardappelen schillend bij een ketel.

Toegevoegd na 57 seconden:
Overigens is ook opvallend dat hij de keuken veelal vanuit het zelfde perspectief schildert. Ook dat wijst er op dat Hendrikus van Langen mogelijk de schilder is.