Hoe heet de schilder en de titel van dit schilderij? Het is een modern schilderij dat 30 jaar gezien heb in het Musee de Beaux Artes te Grenoble.

Het is een ovaal en de woorden "da da" zijn te onderscheiden.
De handtekening is net niet te zien, waarschijnlijk is het schilderij pas later tot een ovaal gemaakt.

Picture for question
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat was precies het jaar waarin je daar bent geweest?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
merkwaardig dat iets dergelijks in een museum te zien is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Musée de beaux arts, zal je bedoelen?

Antwoorden (2)

Je zult het moeten zoeken in de stroming Dadaisme, wat dada werd genoemd wat paardje in het Frans betekent.

Je zult heel veel kunnen vinden op Wikipedia.
Kijk hier maar eens:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dada%C3%AFsme

Wie de schilder is en wat de titel is, dat weet ik niet.

Succes..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het handig dit plaatje op te sturen naar het museum met het stellen van deze vraag in het Frans of Engels.
Vrees dat het ander een zoeken van de bekende speld in de hooiberg blijft.
Zie link.