Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe Duur is de Mona Lisa?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Priceless... Jij wilt hem van de hand doen? Mag ik het eerst bij jou komen kijken dan, want ik moet wel zeker weten of je de echte hebt, voordat ik een bod doe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een moderator bedankt... priceless is onbetaalbaar en dat is een antwoord, maar ik snap wat je doet... Veel plezier met het modereren, een moderator...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

onbetaalbaar, aangezien het doek niet te koop is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het internet waagt men zich wel aan een schatting.
Zo kun je hieronder een waarde van 500 miljoen dollar lezen.
Daaronder komt Wikipedia op 700 miljoen, door de waardevermindering van de dollar.
Koopje...
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad voor niets... Daar hoef ik met mijn huidige inkomen maar 500 jaar voor te sparen...
AWM
14 jaar geleden
Ja, maar je moet ook nog iets opzij leggen om eten te kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn berekening kan ik zo'n 10.000 per jaar sparen. En dan veranderd er weinig aan mijn leven van nu... Maar ik had ook niet echt de illusie dat ik onstervelijk ben. Lijkt me op termijn saai worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem wel genoegen met een kopietje
Dat is niet bekend, want zolang hij niet met enige regelmaat van eigenaar wisselt wordt er geen prijs 'gemaakt'. Elke schatting is dan ook pure speculatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord zou moeten luiden: 'Wat een gek er voor geeft...'
Ik heb er namelijk aanzienlijk minder voor over als iemand die er verstand van heeft. 'k heb er nl bv geen 500 miljoen voor over, even los van het feit of ik het op de plank zou hebben liggen.
Ik vind het zowiezo absurde bedragen die voor zulke kunstwerken worden neergeteld, maar dat is voer voor een eventuele andere vraag........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Mona Lisa staat niet te koop, dus daar is geen zinnig antwoord op te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee! vast HEEEL duur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding