Laaste boek is Dr. Sleep.

Toegevoegd na 1 minuut:
Grootmeester Stephen King keert terug naar de personages en de setting van een van zijn populairste thrillers ooit: De Shining.

Het jongetje Danny Torrance is inmiddels Dan, een man van middelbare leeftijd die nog steeds wordt achtervolgd door de herinneringen aan het Overlook Hotel, waar hij in zijn jeugd een gruwelijke winter doorbracht. Decennialang heeft hij rondgezworven in een poging te ontsnappen aan zijn vaders erfenis van angst, alcoholisme en geweld. Uiteindelijk vestigt Dan zich in een klein stadje om zijn gave voor stervensbegeleiding te gebruiken... ze noemen hem Dr. Sleep.
SimonV