Moeten alle boeken in een bepaald lettertype zijn geschreven?

Zijn schrijvers/uitgevers verplicht om de boeken uit te brengen in een bepaald lettertype zoals Times New Roman?

Of mogen ze vrij zijn op dat gebied om hun eigen keuze lettertype te kiezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zij zijn volkomen vrij in hun keuze en zullen hun best doen om een prettig leesbaar lettertype te kiezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De uitgever bepaalt doorgaans het lettertype; niet de schrijver.