•Volledige onverkorte 14e editie
•3 delen in 1 boek
•Praktisch en handzaam
•11 augustus 2008 verschenen
•9.000 nieuwe trefwoorden
•Allusies op boek- en filmtitels en popmuziek
•Etymologische informatie in kleur
•Inhoud: 268.826 trefwoorden
•Bladzijden: ca. 4.500 dundrukpapier
•Afmetingen: 24,5 cm x 8,5 cm x 16 cm (h x d x b)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Maar, de afmetingen staan al in mijn antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het aantal trefwoorden nog niet, en de afmetingen zijn anders :))
AWM
13 jaar geleden
O ja, ik zie het. Dat komt natuurlijk door het dundrukpapier!

Andere antwoorden (3)

Best wel dik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4464 bladzijden

http://www.vandale.nl/vandale/producten/taal/Nederlands/article265.ece
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4500 bladzijden.
25,5 cm x 16,5 cm x 24 cm (hxdxb)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar haal jij die 36 extra bladzijden vandaan, zijn dat die bladzijden waar watskebeurt in word gedefineerd?
AWM
13 jaar geleden
Watskebeurt? Iserwatskebeurt?
("en toen was het hek van de Dam", zei net een verslaggeefster bij NOS. Hoe een ongelukkige uitdrukking..."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prutsers he bij de NOS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben het over nog geen 1% verschil. Ik noem het triviaal... Tjonge, hoeveel bladzijden per liter is dat wel dan? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bron vermelden!!
AWM
13 jaar geleden
Oeps! Sorry, Mariejose!
Bron: De Dikke van Dale.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ mh75, 1 procent zou ik niet perse triviaal noemen. zeker niet als bill gates 1% van zijn vermogen aan mij schenkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@menno: Nee, niet perse... Echter, ik heb het vermoeden dat 1% van het vermogen van Bill Gates een aantal ordes van grootte meer is dan dat van jou. Triviaal is dan ineens iets relatiefs geworden... In mijn vakgebied valt 1% nog binnen de meetfout... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit indd net onder zijn belastingschaal, maar ik ben wel aan het sparen voor een 2de hands suzuki alto. dus vlak mijn kapitaal ook niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb anders wel een 4de hands Twingo voor je... Special price! :P