Zit er een moraal achter de volgende video?

Link naar video:
http://vimeo.com/33279998
En zo ja, wat is de moraal dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Filosofie

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat je het varkentje ziet slapen; het is nacht (zie de maan) en zijn ogen zijn dicht. Dan vliegt hij naar de koelkast dus wordt vanaf dat moment zijn dróóm uitgebeeld in het filmpje. En een varkentje droomt natuurlijk van eten! In zijn droom ruikt hij het en danst hij met eten en drinken tot hij wakker wordt en de droom uiteenspat.
De moraal van het verhaal:
helaas pindakaas (voor het varkentje) ;-))
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Er zit niet eens een begrijpelijk verhaal in. Wat mij betreft is het niets, een mislukte poging.
12 jaar geleden
Een moraal in de klassieke zin is misschien wat groot. Maar wat het filmpje eigenlijk zegt: varken heeft honger, gaat kijken in de koelkast en ziet van allerlei etenswaar dat hij graag lust, maar ook een lap (varkens)vlees.

Het varken ziet (zijn) gehele levenscyclus.

"Ashes tot ashes, dust to dust"

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk ook eens naar die fauteuil, ziet er ook uit als een varkenskop (varkensleer?).