Onderwerp werkstuk

Ik moet een werkstuk maken ik kan kiezen uit de volgende drie onderwerpen

-80 jarige oorlog
-republiek der 7 verinnigde Nederlanden
-VOC & WIC

Welk onderwerp is het makkelijkst? het moet 4 A4'tjes tekst zijn.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een onderwerp wordt makkelijk, om over te schrijven, op het moment dat je het een interessant onderwerp vindt. Verdiep je dus even kort in alle drie de onderwerpen en kies daarna het onderwerp dat je het meest aanspreekt.

Succes!
13 jaar geleden
Roemer, kijk eens hieronder bij de gerelateerde vragen. daar heb je al een link over de WIC.

He is moeilijk voor jou te kiezen, omdat ik niet weet welke van de drie onderwerpen jou het meeste aanspreekt. Van de VOC heb je op tv vaker wat gezien denk ik. Daar heb je dan een beeld bij qua sfeer.

Ga van alledrie eens een kwartiertje met google kijken beslis dan welke je kiest.

Het zijn wel drie interessante keuzes. Als je je erin wilt verdiepen heb je er voor jezelf een heleboel kennis bij!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf denk de VOC, er is heel veel over geschreven en voor jou gemak zal ik een link bijvoegen die je zou kunnen doorlezen en naar eigen inzicht veranderen.
Een bezoek aan de bibliotheek is zeker de moeite waard om de informatie te verkrijgen die jij belangrijk vindt.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over om het even welke oorlog kun je makkelijk een paar blaadjes vullen. Hoe zag de wereld er uit, wie was nationaal en internationaal aan de macht, hoe was de economie, wat was de echte oorzaak en wat eventueel de futiele overloopdruppel, belangrijke gevechten, winnaars en verliezers, gevolgen, nieuwe landsgrenzen, enz ... Kies dus voor de oorlog (op papier, niet in het echt)