Er is ooit een Japanse(?) man geweest, die in de tweede wereldoorlog heeft gevochten, maar nooit het bevel stop met vechten heeft gehad. Wie is dit?

Hij is een guerrillaoorlog blijven vechten dacht ik, totdat er iemand hem (veel jaren later) heeft gezegd te stoppen.. wie weet wie dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als Rambo.

Antwoorden (1)

Dat is er niet 1 maar meerdere. Ze werden bij tijd en weile in de oerwouden gevonden.
Er is er 1 die erg veel aandacht heeft gekregen omdat zijn 'gevecht' wel erg lang duurde: 29 jaar :) Zijn naam was Hiroo Onoda
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Basis training FTW! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hij zag er nog best goed uit voor iemand die 29 jaar aan het front had gezeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi verhaal o.O =D