welke dino had de grootste bek?

welke dino had de grootste bek qua omvang?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik!
grapje ;p!

Het beste antwoord

Het zal een race worden tussen het grootste vliegende bekende beestje, en de grootste zwemmende. Beiden staan bekend voor hun extreem grote bekken. Landroofdieren daarentegen hebben geen grote bek (Ze vangen hun prooi en trekken de prooi uit elkaar => Bek hoeft niet groot te zijn).

Vliegende: Quetzalcoatlus
Zwemmende: Liopleurodon

Toegevoegd na 1 minuut:
Ter info: De schedel van de gigantosaurus (Dus inclusies niet-bek delen) was 'slechts' 1,95m
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dino soerel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk de grootste vleeseter zijn geweest, de Giganotosaurus.